Våga satsa för att vinna

2012-09-03 17:12:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Tjenare, 
I helgen sov jag hos min favvo tjej Hannispannis, vi hade det super bra! På kvällen gick vi ut för att träffa Filip & Marcus. Mys! Tror inte att jag skrattat så mycket som jag skratta den kvällen på vääääldigt länge!
Men det vart mycket snack från min och Filips sida, vi har inte träffat varandra på evigheter.. Vilket beror mycket på att vi gjorde slut för ett tag sen och har haft det rätt jobbigt ihop. Men det känns riktigt bra att få träffa honom igen, jag behöver honom vid min sida som en nära vän!
 
men,
Idag är det måndag och det betyder att det är en ny vecka, med nya utmaningar och grejer. 
Idag har min dag vart rätt seg.. Den började med att jag hade innebandyträning efter det var det bara att åka till skolan för att paddla & köra beachvolleyboll. Jag ska väl inte klaga, det är kul!
 
Bara för att man har en dröm betyder det inte att den aldrig kommer att bli sann. Har du en dröm och du gör allt du kan för att uppnå den kommer du nästan till 100% att lyckas med den. Jag tror bara för att bli bäst på något behöver du bara våga satsa, våga köra lite mer än alla andra och det viktigaste tycka det är roligt! I hela mitt liv har jag haft en dröm om att bli bäst, det ser ibland mörkt ut och ibland går det. Man har sina kurvor upp och ner, men ta då1-2 dagar ledigt/ta det lugnt för att låta kroppen återhämta sig det är viktigt att din kropp hinner med att vila, få i sig mat och sömn. Sen är det bara att köra så det ryker. 
Jag har haft min tuffa tid nu ett tag, men nu ska det bli ändring på det igen.
Jag ska ge järnet på allt! 
jag vill, jag kan, jag ska
 
jag hoppas ni alla har det bra, för det har jag det. 
Nu ska jag kila och äta och sen ut och träffa hannispannis.
kyyyyyyssen
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu