du är min vackraste ögonsten

2012-09-10 09:37:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godmorgon,
just nu sitter jag hemma, lyssnar på musik och gör det sista innan jag ska gå och träffa hanna för att sedan ta bussen till skolan. 
GRYMT skönt att ha sovmorgon på måndagar!
I helgen har det inte vart speciellt mycket, i fredags var jag med Marcus, Örine & Hanna, i lördags hade jag cup i nyköping & igår söndag var jag bara hemma och tog det lungt.
Nu ska jag kila och träffa hanna, ha en bra dag!
CIAO!
 
 
 
 
Du, killen.. Du är min vackraste ögonsten! Du får mig alltid på bra humör, du ger alltid mina läppar ett leende så fort jag är i närheten utav dig. Du är perfekt i allt du gör!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu