allt är tiptop

2012-08-31 17:46:07 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


tjääääna!
Jag börjar med att berätta att jag verkligen har haft fullt upp därför den grymt usla uppdatering. Men det har vart mycket nu när jag börjat gymnasiet.. Men jag måste verkligen säga att det är sååååå grymt jävla bra! Jag har fått en underbar klass, fina nya vänner och ja rent allmänt, så är det tiptop!
Jag har mycket att berätta men jag orkar inte skriva ner allt här, så ni får nöja er med den lilla förklaringen jag drog upp nu.
Annars då... Idag har jag vart i skolan & efter skolan drog jag in till stan och tog hål i örat och fika lite med Hanna & Flisan. MYS!
Ikväll blir det lite familje mys för att fira mamma & pappas bröllopsdag, som dom hade i tisdags. 
KÄRLEK!
 
nu ropar mamma att maten är klar.... Ha det gött!
kyyyyss

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu