ny start, nytt liv. Nu kör vi!!

2012-09-11 21:31:04 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hallå där!
Just nu sitter jag och kollar när Sverige möter Kazakstan. Just nu leder vi med 1-0 genom Rasmus Elm! Kom igen, kör bah kööööör SVERGIE, SVERIGE, SVERIGE!!
Hur är det med er? Med mig är det bra, jag har precis bestämt mig för att börja leva ett nytt liv. Dags att bli fit igen! blod,svett & tårar! Nu kör vi, nu ska det hända grejer!
Annars då... Jo det rullar på i skolan, det går bra och klassen blir bättre & bättre, innebandyn rullar på & livet leker och är Underbart!
Mina planer för resten utav veckan är inte så speciellt mycket..
Imorgon: Innebandy på morgonen, skola efter lunch & på kvällen blir det att träffa Hanna.
Torsdag: skola & på kvällen träning
Fredag: skola & sen troligtvis gröna lund med Hanna, Örnie & Marcus.
Lördag: Lagträff + lunch & hockey på kvällen
Söndag: mysdag + att jag ska träna mina små fotbollstjejer.


Hur ska jag få dig att förstå att du är allt jag vill ha?!

Ha en bra vecka.
Puuuuuss!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu