Sorry för usel uppdatering, men nu är jag tillbaka

2012-08-12 13:19:51 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hallå hallå!
Nu är det ett bra tag sen jag uppdaterade.. Förlåt för det!
Det beror egentligen bara på en sak.. jag har vart utomlands & haft fullt upp ända sen jag kom hem. Det har inte vart en ända ledig sekund känns det som. 
Jag kom hem ifrån Turkiet i Onsdags kl: 06.00. Jag har haft det grymt bra, värme uppåt en 40-45 grader. Solat, badat, shoppat & bara levt livet. SUPER NICE! Men jag måste erkänna.. att jag verkligen saknar det!!
en kort story om dagarna jag vart hemma, så ni hinner med...
I Onsdags var jag hemma 06.00, gick och la mig och sov någon timme för att sedan orka med hela dagen, jag packade upp och gick sen och träffa Hanna & Marcus, framåt kvällen gick jag på fest hemma hos bästa tvilligarna tillsammans med alla andra fina arbetskollegor.Mycket skratt, tokigheter och mys!
Torsdag: Jag tog igen mig från onsdagen med lite film mys här hemma, på kvällen var det första hallträningen för säsongen, det var GRYMT härligt och inte för att skryta men det gick riktigt bra.
Fredag: Jag sov rätt länge, tog det lungt på dagen, framåt kvällen började jag göra mig iordning för firmafesten som är varje år. Jag måste säga att det ska bli riktigt tråkigt att behöva sluta jobba... det har vart en underbar sommar med er alla! Ni är ett underbart gäng, ska ni veta! Det vart en helt klart lyckad kväll.
Lördag: Hade jag första matchen för säsongen, jag måste säga att vi alla var grymma! vi spelade mot trosa och vann matchen med 6-5. Ni är bäst tjejer!
Idag, Söndag: Är det att fixa lite i rummet, ha lite mys med farmor & farfar som kommer hit snart. Jag har saknat er! Jag ska även säga hejdå till carolina som åker utomlands imorgon.. :( Kommer sakna henne.
 
Vi hörs puss!
CIAO
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu