SISTA LEKTIONEN FÖR DEN HÄR VECKAN

2012-09-14 12:39:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..



 
 
Tjäääääena!
Just nu sitter jag, Hanna, Sofia, Felicia & Elinor i skolan och väntar på att lunchrasten ska ta slut så att vår sista lektion kan börja så att vi får gå hem och ta en efterlängtad helg!
Vad händer annars idag då?
Jo, inte alls mycket. Jag och hanna ska in till stan och kolla på lite saker och bara ha en trevlig kväll.
Imorgon ska jag på handledarkurs om att jag ska få börja övningsköra. Efter det vid ca 13.45 har jag samling med mitt innebandylag så vi ska ha lite teori, äta lunch och sen blir det hockey och lagfest på kvällen! TAGGA!!
På söndag har jag inga planer för än så länge, vi får helt enkelt se hur det blir.
 
Nu börjar min sista lektion för den här veckan, skööööööööönt!!
Ha det bra, puuuuuuuuuss!!!!
CIAO!

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu