nu är det nära, sommarlovet 2012 är SLUT

2012-08-19 19:26:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Jag måste bara få ur mig att jag börjar bli riktigt trött på att bli sänkt hela tiden, det är slut med det nu.
Jag ska börja på riktigt nu, det kommer bli tufft, jobbigt, mycket tårar & hat. Men det är det värlt!
Jag ska våga satsa, jag vet att jag kan, jag vet att jag klarar det. Ni kan inte sänka mig, jag är mycket bättre än det & jag ska inte sjunka till eran nivå.
Nu jävlar kör vi!!
FITFORFIGHT, I'MBACKBITCHES!!
 
Just nu ligger jag i sängen och kollar på one tree hill, helt grym serie!
Nu när jag tänker efter är det den 19 augusti idag, sista dagen på sommarlovet....
Vilket betyder att mitt nya liv börjar imorgon. Mitt liv som gymnasieelev, från att vara ett barn till att bli mer och mer vuxen för varje dag. Jag är lite nervös måste jag erkänna.. Men det känns som att det här kommer bli livets bästa år, 3 år jag aldrig kommer glömma. NU KÖR VI!!
Jag kommer berätta mer imorgon om hur det var och allt.
 
Nu önskar jag er alla en riktigt skön söndagskväll, för det tänker jag ha för att avsluta det härliga,underbara sommarlovet. Ikväll blir det film & myskväll med familjen.
LOVE IT!

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu