ALL I NEED IS YOU

2012-09-15 20:17:40 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Godkväll kära vänner!
Idag har det vart fullt upp kan man säga..
Vid ca 09.45 skulle jag vara på trafikskolan för handleradutbildningen, den var en aning trög men det gick bra, efter den var det bara att skynda sig iväg för att möta upp laget så att vi kunde käka för att sedan bege oss iväg på hockey. MYSPYS!
Just nu sitter jag hemma och lyssnar på musik, snart jag jag ut och träffa lite fina vänner. grymt
-
----------------------------------------------------------
Jag är så tokigt glad,lycklig & kär, det bara bubblar innom mig. Jag tror jag blivit galen, typ.
Shit, du gör mig helt knäsvag med dina blickar och bara att du är i min närhet gör att jag får fjärilar i magen. Det är sjukt hur du kan få mig att känna så starkt. Jag trodde aldrig att jag skulle få känna den här känslan igen, och aldrig tusen gånger starkare! Du ska bli min, jag ska bli din, jag ska kämpa och kriga. Nu gäller det!
" you make my day boy
 
 
Nu ska jag kila, ha en grym lördag!
CIAO!♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu