30 september 2012

2012-09-30 16:37:11 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


goddag!
Just nu ligger jag och lyssnar på Beautiful - Carly Rae Jepsen ft Justin Bieber. 
 
Min vecka lite kort då..
Måndag: Övernattning på ön med klassen. Super rooligt !!
Tisdag: åkte hem ifrån övernattningen och slutade vid 10, suuuuuuper skönt. På kvällen var det träning.
Onsdag: Bara skola
Torsdag: Skola och träning
Fredag: Skola och lite familjemys
Igår (Lördag) : jag träffade hanna, åkte in till tälje för att ha lite tjejmys och köpa hannas lösögonfransar. Efter det skulle vi ha träffat Philip & Erik, men det blev inte så.. Så vi mötte upp Erik en snabbis för att säga hej och följa honom till bussen så att han kunde ta sig till Salem. Annars gjorde vi inte alls mycket, tog det bara lugnt.
Idag, Söndag : Jag bara tagit det lugnt hemma, men jag har även övningkört för första gången också, Jag måste säga att det gick riktigt bra!! Super nöjd, känns skönt att ha börjat nu.
 
aldrig utan dig
övernattningen - mys runt elden

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu